شرایط و ضوابط استفاده از سایت woordpress2 «آزمون من»

استفاده از فروشگاه سايت «آزمون من»  به معنی آگاهي و توافق کامل شما با شرایط و ضوابط ذیل تلقی می گردد:

  • خرید محصول و خدمات از این سايت اینترنتی بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ايران صورت مي پذيرد.
  • نمونه سوال ها و آزمون آنلاين در این سایت براى استفاده شخصى و غیر تجارى كاربران و آماده شدن بيشتر هنرجويان رشته هاي مختلف فني و حرفه اي عرضه شده است و مالكیت معنوی اطلاعات موجود در آن متعلق به این سايت بوده و هر گونه سوء استفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی دارد. استفاده غیرتجاری از محتویات سایت با ذكر منبع بلامانع است و اگر مایلید از اطلاعات موجود در سایت براي مقاصد تجاری استفاده نمایید باید از طریق پست الکترونیکی amerifard@yahoo.com  درخواست خود را ارسال نموده و اجازه نامه كتبی اخذ نمایید.
  • اطلاعات درج شده در خصوص مشخصات فنی نمونه سوال ها و خدمات  ارائه شده به صورت خلاصه و كلي بوده و این سايت به طور مداوم نسبت به بررسی و بروز رسانی اطلاعات و محتویات آن اقدام خواهد نمود.
  • فروشگاه سايت «آزمون من » مسئولیتی را در مورد کارکرد سایت که میتواند ناشى از عوامل ناخاسته خارج ازحوزه مدیریت این سایت باشند (همانند نقص اینترنت ،وقفه های بانكی، مسائل مخابراتى ، تجهیزات سخت افزاری و غیره) نمی پذیرد.

تبصره- در صورت واريز وجه و عدم دريافت فايل هاي خريداري شده،  براي رفاه حال كاربران گرامي مديريت سايت خود را ملزم ميداند كه در حد امكان نسبت به ارسال فايل هاي خريداري شده به وسيله  ايميل يا تلگرام براي كاربر ، اقدامات لازم را انجام دهد

  • تمام ابزاری که در این آموزشگاه اینترنتی در ارتباط با مشتریان به کار گرفته می شود، فقط برای همین منظور طراحی شده و كاربران متعهد هستند که از این ابزار صرفا برای ارسال و دریافت اطلاعاتی استفاده نمایند که مناسب و مرتبط با بحث سفارش باشد.
  • ارتباط این سايت اینترنتی باکاربران ازطریق wordpress2.ir  فقط با استفاده از اطلاعاتی که کاربران در سایت درج کرده اند (همانند نشانی، تلفن و …) برقرار مي گردد.
  • فروشگاه اینترنتی سايت هميارتست به هیچ وجه اطلاعات منحصربفرد کاربران را به اشخاص غیر واگذار نخواهد کرد و ضمنا با استفاده از آخرین فن آوری ها متعهد است حتی المقدور از حریم شخصی کاربران دفاع کند.
  1. شرایط و ضوابط خدمات فروش کالا

از نظر حقوقی، در معاملات فروشگاه اینترنتی وردپرس 2 «آزمون من»  www.wordpress2.ir به عنوان فروشنده و کاربر اینترنتی سفارش دهنده به عنوان خریدار تلقی می شوند.

  • فروش محصولات بر مبنای نوع و مقداری صورت می گیرد که خریدار آن را در فروشگاه اینترنتی «آزمون من» درج نموده است.
  • ارزش محصولات سفارش داده شده، طبق فهرست قیمت سایت محاسبه شده و شامل کلیه مالیات ها و عوارض فروش خواهد بود.
  • بعد از اتمام موفقيت آميز فرايند خريد در فروشگاه اينترنتي «آزمون من» خريد شما از طريق پست الكترونيكي به آدرس ايميلي كه در قسمت اطلاعات ثبت كرده ايد، ارسال خواهد شد.

تبصره 
کاربر باید آدرس پست الکترونیک خود را به همراه سایر اطلاعات درخواستی به ‌طور صحیح اعلام نموده و مسئولیت ثبت اشتباه و یا خلاف واقع بر عهده شخص کاربر است.

  1. شرایط تحویل کالا

ارسال محصول در اين فروشگاه تنها از طريق دانلود فايل است و هزينه پست و ارسال ندارد

توجه:

  • «آزمون من » صرفا به منظور آماده شدن بيشتر هنرجويان رشته هاي فني و حرفه اي براي شركت در آزمون هاي مختلف آماده شده است. کاربر نباید در سایت ( بخش گفت‌وگو و یا هر قسمت دیگر) اظهاراتی (Comment) را بگذارد و‌ یا اقدامی نماید که مبین نقض حقوق اشخاص دیگر باشد و یا عمل مجرمانه‌ای را به دنبال داشته باشد. همچنین کاربران نباید در خصوص امور مذهبی و سیاسی در این سایت اظهار نظر کنند. چنانچه هر یک از کاربران این ماده را رعایت نکنند، بلافاصله از سایت اخراج شده و چنانچه خریدی انجام داده باشند، وجه واریزی به آنان مسترد نمی‌شود. همچنین کاربر (عضو) حق استفاده از این سایت را  از دست می‌دهد.